ניווט נגישות

תנאי שימוש ומדיניות

עידכון אחרון: 28/08/2016

המידע בעמוד זה מנוסח בלשון זכר אך מתייחס לכלל המינים.

אנא קרא את הכתוב בעמוד זה בעיון, וודא שהכל ברור לך ושהינך מסכים לנאמר.

אם תיתקל בפרט שאינו מובן לך, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר לצורך הבהרה.

הכתוב מתייחס לכלל השירותים שניתנים על-ידינו ומפורטים תחת סעיף "השירותים שלנו", בעמוד זה.

אודות האתר

https://news.while1.co.il (להלן: "חדשות האינטרנט", "האתר") נוצר באופן פרטי, על ידי מתן מזרחי (להלן: "יוצר האתר", "בעל האתר", "מנהל האתר").

מטרת האתר לרכז ידיעות וחדשות מאתרי התוכן השונים באינטרנט (להלן: "אתרי המקור"), כדי להציג את החדשות המסוקרות ביותר בצורה נוחה ופשוטה.

בנוסף לאתר, קיימת אפליקציית אנדרואיד שמאפשרת קבלת התראות עבור ידיעות חשובות, שנבחרות באופן אוטומטי על ידי תוכנת מחשב (להלן: "מערכת האתר").

צוות האתר מונה כ2-5 אנשים, שמנהלים, מתכנתים ומתחזקים את השירותים שלנו. הצוות פועל בהתנדבות, ללא תשלום.

תנאי השימוש

השימוש בשירותים שלנו הינו חופשי ואינו מוגבל. עם זאת, איננו מתחייבים לזמינות השירותים בכל עת, ושמורה לנו הזכות להגביל ו/או להשהות זמנית ו/או להפסיק לחלוטין את הגישה לשירות אחד או יותר, בכל רגע שנבחר וללא הודעה מוקדמת.

אתה מתחייב שלא לנקוט בפעולות שעלולות לסכן ו/או לפגוע במשתמשי השירותים שלנו, לרבות משתמשים שאתה מכיר אישית ו/או לא מכיר אישית ו/או אתה עצמך ו/או צוות האתר.

בהיעדר אישור מראש ובכתב ממנהלי האתר:

  1. אין להעתיק ו/או להעביר ו/או למכור מידע ו/או שירותים ששייכים לאתר זה ו/או לא שייכים לאתר זה ושעושים שימוש בתוכן שמופק מאתר זה.
  2. אין לחלץ מידע מהשירותים שלנו באמצעות תוכנה ו/או מערכת אוטומטית, ואין לייצר מאגרי נתונים שישמרו אותו.
  3. אתה מתחייב שלא לפעול מתוך כוונת זדון כדי לפגוע ו/או להזיק ו/או להשבית ו/או לרמות את מערכת האתר ו/או השרת ו/או כל ציוד אחר, שדרוש על מנת לאפשר פעולה תקינה של השירותים שלנו.
  4. אין לנצל פרצות אבטחה ו/או לגשת למידע שאין לך סמכות ו/או הרשאות ו/או אישור לגשת ו/או לצפות ו/או להשתמש בו. אם נתקלת במידע רגיש חשוף ו/או בפרצת אבטחה - אנא דווח לנו בהקדם.

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לחסום משתמש שיעשה שימוש שאינו הוגן ו/או מנוגד לתנאים שפורטו לעיל.

אתה מבין שהמידע שמופיע בעמוד זה יכול להשתנות בכל רגע נתון, ומחובתך לחזור ולקרוא אותו מדי כמה ימים. בעת ביצוע שינויים שנחשבים בעינינו קריטיים ו/או שעלולים לסתור תנאים שהסכמת להם בעבר, אנו נשתדל להביא לידיעתך את דבר קיומם מבעוד מועד, אך איננו מתחייבים לכך.

עצם השימוש באחד או יותר מהשירותים שלנו מהווה את הסכמתך לכל התנאים שצויינו ונותן את אישורך לכתוב בעמוד זה.

זכויות יוצרים

כל הזכויות לשירותים שלנו, לרבות התוכן שמופק עבורם, קטעי הקוד, התוכנה, מאגרי הנתונים והקבצים שמורות ל"חדשות האינטרנט" ולבעל האתר בלבד.

יוצאות מכלל זה זכויות יוצרים ששמורות לאחרים ומצויינות, במפורש ובכתב, בעמוד זה ו/או בסמוך ליצירתם.

אם הפרנו את זכויות היוצרים שלך, אנו מתנצלים! אנא צור איתנו קשר בהקדם.

זכויות יוצרים - אתרי המקור

כל הזכויות לכתבות, לתוכן שלהן ולקובצי המדיה (לדוגמא, תמונות) המשוייכים אליהן שמורות ושייכות לאתרי המקור בלבד.

הכתבות באתר מגיעות באמצעות מקורות RSS מאתרי המקור, ומוצגות באתר ללא עריכה ו/או שינויים. עם זאת, ייתכנו מצבים שבהם חלק מהמידע לא מוצג, מסיבות שונות:

על מנת לשמור על הוגנות כלפי אתרי המקור, בסמוך לתוכן הכתבות יופיעו תמיד שם המקור ו/או קישור לאתר המקור ו/או קישור לכתבה המלאה, באתר המקור. הקישורים מאונדקסים על-ידי רובוטים של מנועי החיפוש.

חשוב לציין שהמידע שמתקבל מאתרי המקור נשמר על השרת שלנו, באופן זמני, ומוסר באופן אוטומטי לאחר מספר שעות. כאשר תוכן הכתבות משתנה באתרי המקור, הוא מתעדכן אוטומטית גם בשרת שלנו.

אם אתה בעל אתר אינטרנט, ומעוניין להוסיף או להסיר את הכתבות שלך מהאתר שלנו - צור איתנו קשר. אם נפלה טעות בשם של אתר המקור כפי שמופיע אצלנו, אנא דווח לנו ונפעל על מנת לתקן אותה.

הצהרת נגישות

אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת שכל השירותים שלנו יהיו מונגשים, כדי להקל על המשתמשים שזקוקים לכך.

בראש כל עמוד באתר מופיע תפריט הנגישות, שדרכו אפשר להפעיל או לכבות את אפשרויות הנגישות השונות.

כל אפשרויות הנגישות זמינות גם באמצעות קישורים, ומפורטות להלן:

במחשב, דפדפנים רבים מאפשרים לשלוט על הזום גם באמצעות לחיצה על מקש CTRL בנוסף למקשים + או -. ניתן לאפס את הזום לברירת המחדל באמצעות לחיצה על מקש CTRL ביחד עם מקש 0.

בנוסף, ניתן לנווט בין הפריטים השונים בדף על ידי לחיצה על מקש TAB ובחירה על ידי מקש ENTER.

באפליקציית האנדרואיד שלנו, הגדרות הנגישות נקבעות על פי הגדרות המכשיר.

ניתן לבדוק האם האתר נגיש, בכל עת, בעזרת כלי לבדיקת נגישות (WAVE Report).

הנגשת האתר נעשתה על פי ההנחיות לנגישות תכנים באינטרנט 2.0.

אם אפשרויות הנגישות לא עונות לצרכים שלך, אנא צור איתנו קשר. נשמח לנסות ולהתאים עבורך אפשרויות חדשות.

מדיניות פרטיות

אנו אוספים מידע שמסייע לנו לנהל ולשפר את השירותים שלנו. מידע זה כולל פרטים טכניים בעיקרו, אך עלול להכיל גם מידע אישי אודותייך.

במדיניות הפרטיות הזו נשתדל להבהיר, עד כמה שאפשר, איזה מידע נאסף וכיצד אנו מטפלים ומשתמשים בו.

מידע פרטי שמאפשר לזהות אותך באופן אישי:

מידע שאינו-פרטי מאפשר לנו ללמוד אודות אופי השימוש שלך בשירותים שלנו, ומהן ההעדפות שלך:

אנו שומרים את המידע בשרת שלנו על מנת להפיק ממנו מידע סטטיסטי בנוגע להעדפות של כלל המשתמשים, ולא לגביך באופן אישי. עם זאת, חשוב לציין שייתכנו מצבים שבהם הצלבה של הנתונים שקיימים אצלנו תאפשר לזהות אותך גם כשהמידע אינו-פרטי.

אנו משתמשים בעוגיות (cookies) על מנת לשמור את ההעדפות גם בדפדפן שבו אתה משתמש. העוגיות מאפשרות לנו לזהות אותך כשאתה חוזר לאתר, ולהתאים אותו שוב על פי הגדרות שקבעת קודם לכן. לדוגמא, לא תצטרך לבחור בכל פעם מחדש את שפת-הכתבות המועדפת עליך ו/או את אפשרות הנגישות שתקל עבורך את הגלישה באתר. כדאי שתדע שהעוגיות הן זמניות, ותוקפן יכול לפוג כשלא נעשה שימוש בשירותים שלנו ו/או כשנכנסים לאתר ב"מצב גלישה פרטי" (Incognito). לחילופין, תוכל תמיד למחוק אותן דרך הגדרות הדפדפן.

כדי לשמור על פרטיותך, אנחנו עושים שימוש בחיבור אינטרנט מאובטח (SSL), ואיננו משתפים את המידע עם גורמים חיצוניים. הגישה למידע מוגבלת לצוות האתר ומנהלי השרת בלבד. במקרים חריגים, אם תפר את תנאי השימוש שלנו ו/או נידרש לכך על ידי צו בית משפט, נאלץ להעביר מידע אודותייך לרשויות החוק המתאימות.

שירותי צד ג': מבלי לגרוע מן האמור לעיל, אנו משתמשים בשירותים חיצוניים על מנת להשלים ולשפר את השירותים שלנו. לשירותים הנ"ל אין גישה למידע שנאסף על-ידינו, אך ייתכן שהם יאספו מידע בעצמם. לכן, עשויים להיות להם תנאי שימוש ומדיניות פרטיות שונים מאלה של "חדשות האינטרנט", ומחובתך לקרוא, להכיר ולהסכים גם להם.

להלן חלק מהשירותים החיצוניים שבהם אנו משתמשים:

על מנת לעיין ו/או לעדכן ו/או למחוק את המידע הפרטי אודותייך ששמור אצלנו ו/או לדווח על פגיעה בפרטיותך, אנא צור איתנו קשר.

הגבלת אחריות

צוות "חדשות האינטרנט" לא יהיה אחראי לכל נזק ישיר ו/או עקיף שייגרם לך כתוצאה משימוש ו/או מהסתמכות על התוכן שמופיע בשירותים שלנו ו/או מופק על-ידינו.

אתרי המקור לא נבדקו על ידי גורם מוסמך מטעמנו, ואיננו יכולים להבטיח את נכונות המידע שמגיע מהם ו/או לקבוע את איכותו.

חלק מהקישורים בשירותים שלנו מפנים לאתרים חיצוניים ו/או שירותי צד ג' שאינם בבעלותינו (לדוגמא: אתרי המקור). איננו מסמנים קישורים אלה ולא מתריעים לפני הכניסה אליהם. יובהר בזאת כי אין לנו אחריות על אתרים ו/או שירותים אלו, והשימוש בהם יעשה באחריותך הבלעדית ועל פי תנאי השימוש שלהם.

איננו מבטיחים שירותי אבטחה ו/או הגנה מוחלטת מפני קודים זדוניים, לרבות נוזקות ו/או רוגלות ו/או וירוסים שעלולים להיות מוחדרים למערכת האתר ולהגיע למכשירך, ואנחנו לא נישא באחריות לנזק שיגרם לך ו/או למכשירך בגללם.

השירותים שלנו

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור