עדן חסון העלה לבמה את נועה בת ה-11 שעברה בריונות: "את גיבורה"
נועה בן דוד ספגה שיימינג ובריונות אחרי סרטון שהעלתה לרשתות. בהופעה של עדן חסון הוא העלה אותה לבמה והקדיש לה את "שקיעות אדומות": "בגלל שאותם ילדים ניסו להשתיק אותך ולבייש אותך, אני רוצה להעצים אותך ולהתגאות בך"