המופע של מוש בן ארי ואברהם טל הוא המרענן הרשמי של הקיץ. בול מה שהיינו צריכי ...
הזרע של אומת השאנטי המקומית נזרע כבר ב-1982, כשאהוד בנאי הוציא את "יידישע ראסטאמן", מהשירים החשובים בתולדות התרבות הישראלית. בנאי לא היה הראשון שעשה רגאיי (רמי פורטיס וסמי בירנבך עם "שמש לך מצפים", מתי כספי עם "ימי בצורת" ו"רגיי של עברית"), אבל בנאי היה הראשון שחיבר את הרגאיי עם נשמה ושורש יהודים, נ ...