קים ג'ונג און: נחמש את חיל הים בנשק גרעיני
<p>שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און, הודיע רשמית כי ארצו מקדמת בצעדי ענק את "חימוש חיל הים בנשק גרעיני". כך דיווחה סוכנות הידיעות הממלכתית של המדינה (KCNA).</p><p>קים נשא נאום תקיף במהלך טקס חגיגי שנערך בנמל נאמפו שבחוף המערבי, לרגל כניסתה הרשמית לשירות מבצעי של ספינת המלחמה החדשה "צ'ואו היון" - משחת ...