ניווט נגישות
כתבות אחרונות מאתר 'ynet'
ynet

"רק ככה הם יבינו": צעיר יהודי הורשע בהצתת רכב פלסטיני בינואר אשתקד‎

מעיין שפיץ בן ה-22 הורשע בהצתת רכב בכפר תורמוס עיא ובעבירה של חבלה במזיד ממניע גזעני. לפי האישום, שפיץ פעל במטרה לנקום על יידוי אבנים שבוצע סמוך לכפר. ההרשעה נחשבת לחריגה יחסית - שכן הוא שמר על שתיקה בחקירתו, מה שמקשה על הרשעות כשמדובר בפשיעה לאומנית. עורך דינו: "ההרשעה שגויה"

18:35
תפריט כתבה
ynet
18:22
תפריט כתבה
ynet

תמונות הנצחה לעיתונאי אל-אקצא נתלו על קירות היכל פוליצר באוני' קולומביה‎

בבית הספר לעיתונות באוניברסיטת קולומביה, המוסד הנחשב ביותר בתחום, נתלו יותר מ-20 תמונות של עיתונאים שעבדו בשירות חמאס וארגוני טרור נוספים - בהם סגן מפקד חוליה בחמאס ואחראי גזרה רקטית בארגון הג'יהאד האיסלאמי. התמונות נבחרו על ידי ארגון הוועד להגנה על עיתונאים, שמסר כי "עד היום לא נמצאו ראיות לכך שאף אחד מהמונצחים על הקיר עסקו בפעילות מיליטנטית"

18:17
תפריט כתבה
ynet

אליהו רץ לממ"ד - רגעים לפני שהטיל פגע בבית המשפחה בשתולה: "הגיע תורנו"‎

בית משפחת גליל במושב שבגליל המערבי ספג פגיעה ישירה מטיל חיזבאללה, ברגעים שבהם אב המשפחה הגיע לאסוף ציוד עבור ילדיו שמתאכסנים במלון. "הספיק להיכנס לממ"ד ולנעול את דלת ההדף, לפני שהטיל פגע בבית", סיפרה אשתו נתלי. בני הזוג בחרו שלא לפרסם את תמונות ההרס: "פרס לאויב"

18:10
תפריט כתבה
ynet
18:08
תפריט כתבה
ynet

עמוס פרישמן נבחר ליו"ר איגוד הכדורסל החדש‎

שחקן העבר, ששימש בשנים האחרונות כיו"ר הועדה המקצועית, נבחר פה אחד ויחליף את עמירם הלוי. פרישמן: "באתי לתפקיד החשוב הזה בשביל לעבוד"

18:07
תפריט כתבה
ynet

"ג'יבריל רג'וב פועל לסלק את ישראל מפיפ"א. נכלא אותו במוקטעה"‎

שר החוץ ישראל כ"ץ תקף את יו"ר ההתאחדות הפלסטינית, הדורש להטיל סנקציות נגד הכדורגל הישראלי בעקבות המלחמה בעזה: "אם לא יפסיק - נכלא ונשאיר אותו לשחק לבד סטנגה בין הקירות"

18:07
תפריט כתבה
ynet
17:55
תפריט כתבה
ynet
17:43
תפריט כתבה
ynet

הקבינט יתכנס, בצל הקרע בין נתניהו לראשי מערכת הביטחון: "רק הוא מחליט. הדברים יובהרו"‎

הקרע בין נתניהו לבכירי מערכת הביטחון, שנחשף ב-ynet, הולך ומחמיר, וגורם מדיני טען כי "יש מי שמנסים לסכל את החלטות נתניהו בתדרוכים שקריים". בתוך כך, בצמרת הביטחונית דורשים מרה"מ וחברי הקבינט לקבל החלטות ברורות בסוגיית החטופים, "היום שאחרי", כניסה לרפיח, העימות בצפון ותקציב הביטחון

17:34
תפריט כתבה
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור