ניווט נגישות
כתבות אחרונות מאתר 'Gadgety'
Gadgety

הוכרז: HP OMEN 17 – נייד גיימינג לעידן ה-AI‎

חברת HP הכריזה על OMEN 17, גרסה מעודכנת לנייד הגיימינג עם מסך 17.3 אינץ’ בתדר של 240Hz, שנועדה לתת פתרון לשימושי AI בנוסף לגיימינג ומשתמשת לשם כך במעבדי ה-Ryzen 8040 עם מאיץ ה-Ryzen AI של AMD. אחרי שהציגה את ניידי ה-OMEN 14/16 החדשים בתחילת השנה, HP מרעננת גם את נייד ה-OMEN 17 הגדול יותר, המגיע […] The post הוכרז: HP OMEN 17 – נייד גיימינג לעידן ה-AI first appeared on מגזין טכנולוגיה ובידור - Gadgety.

17:34
תפריט כתבה
Gadgety

אינטל הציגה את Hala Point – המערכת הניורומורפית הגדולה בעולם‎

חברת אינטל (Intel) הכריזה על Hala Point, המערכת הנוירומורפית הגדולה ביותר בעולם, המתבססת על 1152 מעבדי ה-Loihi 2, ה”מקבילים” למוח אנושי בעל 1.15 מיליארד ניורונים עם ביצועים של 20PetaOPs, פי 12 לעומת הדור הקודם, כל זאת בצריכה חשמלית נמוכה במיוחד של 2600W בלבד. לצד האצת הפיתוח בתחום הבינה המלאכותית בשנים האחרונות, המבוססת בעיקר על פתרונות […] The post אינטל הציגה את Hala Point – המערכת הניורומורפית הגדולה בעולם first appeared on מגזין טכנולוגיה ובידור - Gadgety.

16:01
תפריט כתבה
Gadgety

10 הסדרות הכי נצפות השבוע בנטפליקס ישראל ובעולם‎

מידי שבוע נשתף אתכם בסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס ישראל ובעולם וגם נעמוד על ההבדלים מהשבועות הקודמים כדי שתוכלו למצוא את הסדרות הכי אהובות בעולם בכל שבוע. את רשימת 10 הסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס מובילה בשבוע הרביעי ברציפות “בעיית שלושת הגופים”, על אף שהיא צונחת ל-4 מיליון צפיות בלבד – כחצי משהשיגה בשבוע הקודם. אל המקום השני […] The post 10 הסדרות הכי נצפות השבוע בנטפליקס ישראל ובעולם first appeared on מגזין טכנולוגיה ובידור - Gadgety.

14:29
תפריט כתבה
Gadgety

מוטורולה מציגה אוזניות moto buds מסננות רעשים‎

חברת מוטורולה (Motorola) הכריזה על שני זוגות של אוזניות מסננות רעשים (ANC) חדשות, ה-moto buds הרגילות, המציעות סינון רעשים של עד 50 דציבל ועד 42 שעות שימוש, ודגם ה-+moto buds המתקדם יותר, שיוצר בשיתוף פעולה עם Bose לקבלת איכות שמע גבוהה יותר עם סינון רעשים של עד 46 דציבל ועד 38 שעות שימוש. שני הזוגות של […] The post מוטורולה מציגה אוזניות moto buds מסננות רעשים first appeared on מגזין טכנולוגיה ובידור - Gadgety.

12:56
תפריט כתבה
Gadgety

הוכרז: Huawei Pura 70 Ultra – מעבד Kirin 9010 ועדכוני AI למצלמות‎

כשנה לאחר שהציגה את הדגם הקודם בסדרת הדגל שלה, חברת וואווי משיקה בסין את הדגם החדש, שזוכה לשינוי שם לראשונה מזה זמן רב. לא עוד סדרת Huawei P, כאשר את ה-P60 שהוצגה בשנה הקודמת מחליפה סדרת ה-Pura, בראשה עומד ה-Huawei Pura 70 Ultra, שעובר לשימוש במעבד Kirin, מבצע עדכון קל בתצוגה, כמה שינויים בצד המצלמות […] The post הוכרז: Huawei Pura 70 Ultra – מעבד Kirin 9010 ועדכוני AI למצלמות first appeared on מגזין טכנולוגיה ובידור - Gadgety.

11:23
תפריט כתבה
Gadgety

מטא מציגה שיפורים בתחום ה-AI עם מודל Llama 3 החדש‎

מטא (Meta) הכריזה אמש (ה’, 18.4) על מגוון חידושים בתחום הבינה המלאכותית ובראשם מודל Llama 3 בעל ביצועים משופרים, הזמין בשלב הראשון בגרסאות 8 ו-70 מיליארד פרמטים ונועד לשפר את הביצועים בהשוואה למודלים מתחרים, עם צפי להצגת גרסה הכוללת מעל 400 מיליארד פרמטרים בהמשך. המודל החדש מוצא את דרכו ל-Meta AI, עוזר ה-AI החכם של […] The post מטא מציגה שיפורים בתחום ה-AI עם מודל Llama 3 החדש first appeared on מגזין טכנולוגיה ובידור - Gadgety.

09:50
תפריט כתבה
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור