ניווט נגישות
כתבות אחרונות מאתר 'Gadgety'
Gadgety

ג’ייק ג’ילנהול מואשם ברצח בסדרה חדשה של אפל tv‎

יוצר הטלוויזיה הידוע דיוויד אי. קלי פעם נוספת מצליח לגייס כוכבי קולנוע גדולים אל המסך הקטן. מי שהפך את ניקול קידמן לאורחת קבועה בביתנו עם “שקרים קטנים גדולים” ו“תשעה זרים מושלמים” מביא הפעם את ג’ייק ג’ילנהול למסכי אפל tv פלוס בסדרת הטלוויזיה הראשונה בכיכובו. ג’ילנהול יככב ב“בחזקת חף מפשע” (Presumed Innocent), דרמה משפטית מוגבלת בת […] The post ג’ייק ג’ילנהול מואשם ברצח בסדרה חדשה של אפל tv first appeared on מגזין טכנולוגיה ובידור - Gadgety.

18:12
תפריט כתבה
Gadgety

וואטסאפ מציגה שני פיצ’רים חדשים לקהילות – אירועים ותגובות‎

וואטסאפ (Whatsapp) משדרגת את הקהילות שלה עם צמד פיצ’רים חדש לקבוצות בקהילה, פיצ’ר “אירועים” (Events), שיאפשר לארגן אירועים בצורה נוחה יותר, שיופיעו בדף פרטי הקבוצה, ופיצ’ר “תגובות” (Replies), המאפשר למשתמשים להגיב על הכרזות שפורסמו בקבוצה על ידי המנהלים. וואטסאפ הציגה את פיצ’ר הקהילות (Communities) בפלטפורמה בסוף 2022 כדי לאפשר למשתמשים לאגד קהילות וואטסאפ שונות תחת […] The post וואטסאפ מציגה שני פיצ’רים חדשים לקהילות – אירועים ותגובות first appeared on מגזין טכנולוגיה ובידור - Gadgety.

16:41
תפריט כתבה
Gadgety

10 הסדרות הכי נצפות השבוע בנטפליקס ישראל ובעולם‎

מידי שבוע נשתף אתכם בסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס ישראל ובעולם וגם נעמוד על ההבדלים מהשבועות הקודמים כדי שתוכלו למצוא את הסדרות הכי אהובות בעולם בכל שבוע. את רשימת 10 הסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס מובילה פעם נוספת “אייל קטן”, שממשיכה גם לעלות במספרים בעקבות הביקורות החיוביות. הפעם משיגה הסדרה 22 מיליון שעות צפייה, קפיצה של 9 […] The post 10 הסדרות הכי נצפות השבוע בנטפליקס ישראל ובעולם first appeared on מגזין טכנולוגיה ובידור - Gadgety.

15:09
תפריט כתבה
Gadgety

גוגל תוסיף ל-Google Photos פיצ’ר שיפור איכות וידאו בלחיצת כפתור‎

גוגל עומדת להוסיף לאפליקציית ה-Google Photos (“גוגל תמונות”) שלה פיצ’ר חדש לשיפור הוידאו בשם Enhance your video (“שפר את הוידאו שלך”), שיאפשר לבצע עריכה אוטומטית של סרטוני וידאו בצורה מקומית על גבי המכשיר של המשתמש בלחיצה כפתור אחת. אחרי שהוסיפה כלי עריכה חדשים ל-Google Photos בחודש הקודם, דוגמת “מחק קסם” שהפך להיות זמין בעבור כלל […] The post גוגל תוסיף ל-Google Photos פיצ’ר שיפור איכות וידאו בלחיצת כפתור first appeared on מגזין טכנולוגיה ובידור - Gadgety.

13:37
תפריט כתבה
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור