"הרופא אמר שנשארה לי שנה וחצי לחיות - אבל אז נזכרתי מי אני"
במשך חודשים סבלה רוית, אם יחידנית, מכאבי ראש, עייפות ותחושת ניתוק שלא הצליחה להסביר, ואובחנה עם מיגרנות, עד שהגיעה בפעם השלישית למיון והכל התהפך: אבחנה של גידול מוחי אגרסיבי, ניתוח חירום, ותחילתו של מסע רפואי מטלטל שמאלץ אותה לבנות מחדש את חייה. כעת היא מבקשת עזרה כדי להמשיך את מסע ההחלמה שלה