ניווט נגישות
כתבות אחרונות מאתר 'New-Tech'
New-Tech

על עקרון השקילות האלקטרומגנטית‎

הקדמה עיקרון השקילות האלקטרומגנטית Electro-Magnetic Equivalence הוא אחד הכלים התיאורטיים היסודיים בהבנת ובפתרון משוואות מכסוול Maxwell. נציג כאן את העיקרון הבסיסי הקשור לתורת הפיזור של הויגנס Huygens ופרנל Fresnel, שעל פיו ניתן להמיר גוף עם זרמים נפחיים בגוף שקול עם זרמים משטחיים בלבד. נסקור גם שתי גירסאות מודרניות יותר – של Augustin Edward Hough Love […] The post על עקרון השקילות האלקטרומגנטית appeared first on New-Tech OnLine.

13:34
תפריט כתבה
New-Tech

פרויקט rh AI Leaders – הטמעת Generative AI בארגון יצרני באמצעות מובילי ידע ארגוניים‎

בשנה החולפת נדמה כי בכל מקום שסובבנו את הראש שמענו כי ה-AI הולך להשפיע דרמטית על ארגונים, מקומות עבודה והחיים בכלל. על פי מחקר של ענקית הייעוץ “מקינזי”, עד שנת 2030 כ- 30 אחוז משעות העבודה בשוק יעברו תהליך של אוטומציה ובעצם החלפה על ידי אפליקציות AI. אפליקציות Generative AI כמו ChatGPT הפכו להיות שם […] The post פרויקט rh AI Leaders – הטמעת Generative AI בארגון יצרני באמצעות מובילי ידע ארגוניים appeared first on New-Tech OnLine.

12:33
תפריט כתבה
New-Tech

הבשורה החדשה בעולם ה IOT‎

שוק ה IOT הינו שוק מתפתח וגודל בשנים האחרונות, אשר צובר תאוצה ורק גודל וגודל, בשנת 2023  סוכמה השנה עם כ 380 מיליארד דולר נתח שוק, והצפי לשנים הקרובות היא גדילה של עשרות אחוזים כל שנה. Wireless Sierra הקנדית כיום SemTech Corporation (נרכשה בינואר 2023) היא יצרנית גלובאלית רבת וותק של ציוד תקשורת אלחוטי. החברה […] The post הבשורה החדשה בעולם ה IOT appeared first on New-Tech OnLine.

12:29
תפריט כתבה
New-Tech

הדפסה בתלת-ממד ב-2024: המגמות שאתם צריכים להכיר‎

טכנולוגיות מעולם ההדפסה בתלת-ממד, שרק לפני מספר עשורים חשבנו שיככבו רק בסרטי מד״ב, מתממשות מדי יום ביומו והשוק מתבגר ומגיע להבשלה המיוחלת. 2024 מציעה חידושים משמעותיים ומרגשים, הנוגעים בשלל תחומים ותעשיות – כולל מוליכים למחצה, מוצרי צריכה, תעופה וחלל, הגנה ומכשור רפואי. מנכ”ל Stratasys, ד״ר יואב זייף ומנכ”ל SU-PAD, זיו שדה, מספקים תובנות על המגמות […] The post הדפסה בתלת-ממד ב-2024: המגמות שאתם צריכים להכיר appeared first on New-Tech OnLine.

12:29
תפריט כתבה
New-Tech

אוטומציה ורובוטיקה 2024. תמונת מצב‎

בינה מלאכותית, ואיך אפשר שלא, תופסת חלק נכבד מהתחזיות לשוק האוטומציה לשנה הקרובה, אבל, לא רק. הבשלה של מספר טכנולוגיות נוספות בתחומי החומרה והתוכנה, המחסור הכרוני בכוח אדם מיומן והבנה והכרה בתחומי תעשייה, דוגמת הלוגיסטיקה, באפשרויות האינסופיות שבאימוץ רובוטים וקובוטים, מאיצים את קצב האימוץ – והוא רק יילך וייגבר עם הכניסה ההדרגתית לעונה החמה של […] The post אוטומציה ורובוטיקה 2024. תמונת מצב appeared first on New-Tech OnLine.

12:10
תפריט כתבה
New-Tech

חמישה תהליכים דיגיטליים מאחדים ומפשטים את תהליכי התכנון והייצור של מערכות אלקטרונית‎

המרה דיגיטלית כרוכה באינטגרציה של טכנולוגיות דיגיטליות ובחשיבה מחודשת על תהליכים עסקיים, במטרה לשפר פעולות, לשפר את חוויית הלקוח ולהניע חדשנות. תהליכים דיגיטליים הם רכיב מהותי בתהליך ההמרה הזו, מפני שהם מאפשרים זרימה חלקה של נתונים ומידע על פני שלבים של תהליך, מערכת או ארגון, ולכן יש להם חשיבות מכרעת בניהול מורכבותם והישארותם תחרותיים בתעשיית […] The post חמישה תהליכים דיגיטליים מאחדים ומפשטים את תהליכי התכנון והייצור של מערכות אלקטרונית appeared first on New-Tech OnLine.

11:51
תפריט כתבה
New-Tech

SAMTEC ישראל פועלת בשוק הישראלי כבר יותר מ25 שנה‎

ב 1999 החליטה החברה האמריקנית להגביר את הפעילות בישראל ופנתה לעופר דימנט, עד היום מנכ”ל הסניף הישראלי של החברה. במהלך השנים הגדילה SAMTEC את האחיזה שלה בעולם הרכיבים הישראלי באופן משמעותי והפכה לשחקן מרכזי בשוק. “אף על פי העובדה שסמטק ממש בקרוב חוגגת 50 שנה ולמרות קצב הגדילה האדיר והמבורך שלנו, הן של של קו […] The post SAMTEC ישראל פועלת בשוק הישראלי כבר יותר מ25 שנה appeared first on New-Tech OnLine.

11:51
תפריט כתבה
New-Tech

לחבר את עתיד החקלאות החכמה‎

ככל שאוכלוסיית העולם ממשיכה לגדול, הדרישה לייצור מזון יעיל ובר-קיימא הפכה לנחוצה הרבה יותר. כדי להתמודד עם אתגר זה, ענף החקלאות עובר מהפכה משמעותית, תוך אימוץ טכנולוגיות חדשניות ופתרונות חכמים שמיטביים את היבול, מפחיתים בזבוז ומקדמים שמירה על הסביבה. חקלאות חכמה, הידועה גם בשם חקלאות מדויקת, נשענת במידה רבה על שילוב חלק של טכנולוגיות שונות, […] The post לחבר את עתיד החקלאות החכמה appeared first on New-Tech OnLine.

11:41
תפריט כתבה
New-Tech

מחזקים חדשנות AI במחשבים אישיים עם מאיצי קצה מבוססי FPGA‎

הבינה המלאכותית (AI) פורצת את דרכה בקצב מהיר אל מגוון רחב של יישומים. 73% מהחברות בארה”ב משתמשות בבינה מלאכותית בהיבט כלשהו של העסקים שלהם, ו- 22% מחברות הטכנולוגיה פועלות במרץ רב על מנת לשלב את הבינה המלאכותית במגוון רחב של התקנים. ככל שהבינה המלאכותית ממשיכה לחדור לטכנולוגיה המודרנית, התהליך כרוך בהתאמה אישית של AI  להתקן, […] The post מחזקים חדשנות AI במחשבים אישיים עם מאיצי קצה מבוססי FPGA appeared first on New-Tech OnLine.

11:24
תפריט כתבה
New-Tech

יצירת חיבורים בלוויינים‎

שיקולים בעת בחירת מחברים מסחריים, על מנת לענות על האתגרים הייחודיים העומדים בפני מתכנני הלווין NewSpace בשנים האחרונות היינו עדים להתפשטותו המהירה של מגזר שנהוג לכנותו NewSpace (החלל החדש), בזמן שהיוזמה הפרטית ממשיכה להרחיב את נוכחותה בעסקים משתלמים באופן פוטנציאלי, בכל תחום, החל בתיירות חלל ועד לתקשורת מסחרית ומעקב אחר נכסים. לפי חברת מעקב השוק […] The post יצירת חיבורים בלוויינים appeared first on New-Tech OnLine.

11:24
תפריט כתבה
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור