ניווט נגישות
כתבות אחרונות מאתר 'New-Tech'
New-Tech

חברת Skyhawk Security הישראלית זוכה בפרס יוקרתי באבטחת ענן 2024‎

חברת Skyhawk Security הוכתרה בתואר “החברה החדשנית של השנה” בטקס פרסי האבטחה בענן לשנת 2024. הפרס מכיר ביכולות של Skyhawk לחולל מהפכה באקו-סיסטם של אבטחת ענן ולספק יכולות זיהוי ותגובה של איומי סייבר לתשתיות ענן בזמן אמת, באמצעות פלטפורמת האבטחה שלה, שמועצמת על ידי בינה מלאכותית. בנוסף להכרה בזכות החידושים שלה, סקייהוק הגיעה לגמר בשלוש […] The post חברת Skyhawk Security הישראלית זוכה בפרס יוקרתי באבטחת ענן 2024 appeared first on New-Tech OnLine.

13:47
תפריט כתבה
New-Tech

הסטארטאפ Agora גייס 34 מיליון דולר לפיתוח פלטפורמת ההשקעות בנדל”ן‎

סטארטאפ הפינטק Agora, המפתח פלטפורמה לניהול השקעות בנדל”ן, השלים סיבוב גיוס בסך 34 מיליון דולר בסדרה B. הסיבוב הובלת על ידי קרן ההון סיכון Qumra Capital, בהשתתפות המשקיעים הקיימים Insight Partners ו- Aleph. הגיוס החדש מביא את סך ההשקעות בחברה מאז הקמתה ל-63 מיליון דולר. Agora פיתחה מערכת המיועדת לניהול השקעות נדל”ן, שוק שמגלגל סכומי […] The post הסטארטאפ Agora גייס 34 מיליון דולר לפיתוח פלטפורמת ההשקעות בנדל”ן appeared first on New-Tech OnLine.

13:47
תפריט כתבה
New-Tech

טעימה ראשונית של יינות מזני ענבי יין חדשים בארץ‎

הפעם אני מספר על מפגש עם אנשי חברת המחקר שטרימינטיקה והיינות שלהם, שטעמנו ביקב שורק. חברת שטרימינטיקה הוקמה על ידי דר’ מיכאל שטרים במטרה להעשיר את מגוון הזנים של ענביי יין בישראל על ידי יבוא של זנים חדשים ועמידים למחלות בצורה מובהקת. התכנסנו לאחרונה ביקב שורק – בית הספר ליין  המסייע לד”ר שטרים בייצור היינות […] The post טעימה ראשונית של יינות מזני ענבי יין חדשים בארץ appeared first on New-Tech OnLine.

13:47
תפריט כתבה
New-Tech

Bang & Olufsen מאחדים כוחות עם Ferrari ומשיקים את “קולקציית “FERRARI‎

Olufsen מכריזה על קולקציה חדשה עם חלוצת הספורט המוטורי פרארי. הקולקציה מתמקדת במצוינות של Bang & Olufsen באלומיניום, וחוגגת את התשוקה המשותפת של שני המותגים ליציבות, כוח ודיוק על ידי עיצוב מחדש של כמה מהמוצרים האייקונים והאהובים של B&o: הרמקול הביתי Beosound 2, אוזניות Beoplay H95, אוזניות Beoplay EX והרמקול הנייד Beosound Explore. כולם משולבים […] The post Bang & Olufsen מאחדים כוחות עם Ferrari ומשיקים את “קולקציית “FERRARI appeared first on New-Tech OnLine.

13:47
תפריט כתבה
New-Tech

על עקרון השקילות האלקטרומגנטית‎

הקדמה עיקרון השקילות האלקטרומגנטית Electro-Magnetic Equivalence הוא אחד הכלים התיאורטיים היסודיים בהבנת ובפתרון משוואות מכסוול Maxwell. נציג כאן את העיקרון הבסיסי הקשור לתורת הפיזור של הויגנס Huygens ופרנל Fresnel, שעל פיו ניתן להמיר גוף עם זרמים נפחיים בגוף שקול עם זרמים משטחיים בלבד. נסקור גם שתי גירסאות מודרניות יותר – של Augustin Edward Hough Love […] The post על עקרון השקילות האלקטרומגנטית appeared first on New-Tech OnLine.

13:34
תפריט כתבה
New-Tech

פרויקט rh AI Leaders – הטמעת Generative AI בארגון יצרני באמצעות מובילי ידע ארגוניים‎

בשנה החולפת נדמה כי בכל מקום שסובבנו את הראש שמענו כי ה-AI הולך להשפיע דרמטית על ארגונים, מקומות עבודה והחיים בכלל. על פי מחקר של ענקית הייעוץ “מקינזי”, עד שנת 2030 כ- 30 אחוז משעות העבודה בשוק יעברו תהליך של אוטומציה ובעצם החלפה על ידי אפליקציות AI. אפליקציות Generative AI כמו ChatGPT הפכו להיות שם […] The post פרויקט rh AI Leaders – הטמעת Generative AI בארגון יצרני באמצעות מובילי ידע ארגוניים appeared first on New-Tech OnLine.

12:33
תפריט כתבה
New-Tech

הבשורה החדשה בעולם ה IOT‎

שוק ה IOT הינו שוק מתפתח וגודל בשנים האחרונות, אשר צובר תאוצה ורק גודל וגודל, בשנת 2023  סוכמה השנה עם כ 380 מיליארד דולר נתח שוק, והצפי לשנים הקרובות היא גדילה של עשרות אחוזים כל שנה. Wireless Sierra הקנדית כיום SemTech Corporation (נרכשה בינואר 2023) היא יצרנית גלובאלית רבת וותק של ציוד תקשורת אלחוטי. החברה […] The post הבשורה החדשה בעולם ה IOT appeared first on New-Tech OnLine.

12:29
תפריט כתבה
New-Tech

הדפסה בתלת-ממד ב-2024: המגמות שאתם צריכים להכיר‎

טכנולוגיות מעולם ההדפסה בתלת-ממד, שרק לפני מספר עשורים חשבנו שיככבו רק בסרטי מד״ב, מתממשות מדי יום ביומו והשוק מתבגר ומגיע להבשלה המיוחלת. 2024 מציעה חידושים משמעותיים ומרגשים, הנוגעים בשלל תחומים ותעשיות – כולל מוליכים למחצה, מוצרי צריכה, תעופה וחלל, הגנה ומכשור רפואי. מנכ”ל Stratasys, ד״ר יואב זייף ומנכ”ל SU-PAD, זיו שדה, מספקים תובנות על המגמות […] The post הדפסה בתלת-ממד ב-2024: המגמות שאתם צריכים להכיר appeared first on New-Tech OnLine.

12:29
תפריט כתבה
New-Tech

אוטומציה ורובוטיקה 2024. תמונת מצב‎

בינה מלאכותית, ואיך אפשר שלא, תופסת חלק נכבד מהתחזיות לשוק האוטומציה לשנה הקרובה, אבל, לא רק. הבשלה של מספר טכנולוגיות נוספות בתחומי החומרה והתוכנה, המחסור הכרוני בכוח אדם מיומן והבנה והכרה בתחומי תעשייה, דוגמת הלוגיסטיקה, באפשרויות האינסופיות שבאימוץ רובוטים וקובוטים, מאיצים את קצב האימוץ – והוא רק יילך וייגבר עם הכניסה ההדרגתית לעונה החמה של […] The post אוטומציה ורובוטיקה 2024. תמונת מצב appeared first on New-Tech OnLine.

12:10
תפריט כתבה
New-Tech

חמישה תהליכים דיגיטליים מאחדים ומפשטים את תהליכי התכנון והייצור של מערכות אלקטרונית‎

המרה דיגיטלית כרוכה באינטגרציה של טכנולוגיות דיגיטליות ובחשיבה מחודשת על תהליכים עסקיים, במטרה לשפר פעולות, לשפר את חוויית הלקוח ולהניע חדשנות. תהליכים דיגיטליים הם רכיב מהותי בתהליך ההמרה הזו, מפני שהם מאפשרים זרימה חלקה של נתונים ומידע על פני שלבים של תהליך, מערכת או ארגון, ולכן יש להם חשיבות מכרעת בניהול מורכבותם והישארותם תחרותיים בתעשיית […] The post חמישה תהליכים דיגיטליים מאחדים ומפשטים את תהליכי התכנון והייצור של מערכות אלקטרונית appeared first on New-Tech OnLine.

11:51
תפריט כתבה
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור