ניווט נגישות
כתבות אחרונות מאתר 'New-Tech'
New-Tech

לחבר את עתיד החקלאות החכמה‎

ככל שאוכלוסיית העולם ממשיכה לגדול, הדרישה לייצור מזון יעיל ובר-קיימא הפכה לנחוצה הרבה יותר. כדי להתמודד עם אתגר זה, ענף החקלאות עובר מהפכה משמעותית, תוך אימוץ טכנולוגיות חדשניות ופתרונות חכמים שמיטביים את היבול, מפחיתים בזבוז ומקדמים שמירה על הסביבה. חקלאות חכמה, הידועה גם בשם חקלאות מדויקת, נשענת במידה רבה על שילוב חלק של טכנולוגיות שונות, […] The post לחבר את עתיד החקלאות החכמה appeared first on New-Tech OnLine.

11:41
תפריט כתבה
New-Tech

מחזקים חדשנות AI במחשבים אישיים עם מאיצי קצה מבוססי FPGA‎

הבינה המלאכותית (AI) פורצת את דרכה בקצב מהיר אל מגוון רחב של יישומים. 73% מהחברות בארה”ב משתמשות בבינה מלאכותית בהיבט כלשהו של העסקים שלהם, ו- 22% מחברות הטכנולוגיה פועלות במרץ רב על מנת לשלב את הבינה המלאכותית במגוון רחב של התקנים. ככל שהבינה המלאכותית ממשיכה לחדור לטכנולוגיה המודרנית, התהליך כרוך בהתאמה אישית של AI  להתקן, […] The post מחזקים חדשנות AI במחשבים אישיים עם מאיצי קצה מבוססי FPGA appeared first on New-Tech OnLine.

11:24
תפריט כתבה
New-Tech

יצירת חיבורים בלוויינים‎

שיקולים בעת בחירת מחברים מסחריים, על מנת לענות על האתגרים הייחודיים העומדים בפני מתכנני הלווין NewSpace בשנים האחרונות היינו עדים להתפשטותו המהירה של מגזר שנהוג לכנותו NewSpace (החלל החדש), בזמן שהיוזמה הפרטית ממשיכה להרחיב את נוכחותה בעסקים משתלמים באופן פוטנציאלי, בכל תחום, החל בתיירות חלל ועד לתקשורת מסחרית ומעקב אחר נכסים. לפי חברת מעקב השוק […] The post יצירת חיבורים בלוויינים appeared first on New-Tech OnLine.

11:24
תפריט כתבה
New-Tech

Bos-Odem עוברת צמיחה משמעותית‎

ראיון עם מנכ”ל בוס אודם ונשיא קבוצת BOS אבידן זליכובסקי ספר על הקבוצה? בוס אודם, שהוקמה ב-1988 כחלק מקבוצת BOS הנסחרת בנאסד”ק, פועלת בתחומים של רכיבי אלקטרוניקה, ברקודים, רובוטיקה, אוטומציה ו-CNC (ספירות מלאי חכמות), בעיקר לתעשיות התעופה והביטחון. החברה ממשיכה להרחיב את פעילותה באופן משמעותי עם מחלקת ההנדסה ונציגויות חדשות כאשר הבולטת בינהן היא השותפות […] The post Bos-Odem עוברת צמיחה משמעותית appeared first on New-Tech OnLine.

11:24
תפריט כתבה
New-Tech

ABB Robotics משיקה את Partner Ecosystem‎

תוכנית ה- Partner EcoSystem מחזקת את שיתופי הפעולה עם חברות נוספות כדי לספק ערכות רובוטיות עתירות טכנולוגיה כמו – מצלמות חכמות, סורקים מרחביים, מרעידים וייברציונים, גריפרים וצירים נוספים לרובוט/קובוט. כל הערכות מתחברות באופן מלא לפורטפוליו של ABB ומרחיבות אותו. ערכות קלות לשילוב שמרחיבות את מגוון האפליקציות, פותחות אפשרויות חדשות לאוטומציה לארגונים קטנים ובינוניים (SMEs) ומיועדות […] The post ABB Robotics משיקה את Partner Ecosystem appeared first on New-Tech OnLine.

11:24
תפריט כתבה
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור