ניווט נגישות
כתבות אחרונות מאתר 'MivzakLive'
MivzakLive

רוכב אופנוע בן 21 התנגש ברכב חונה בגבעתיים, מצבו קשה‎

רוכב אופנוע כבן 21 התנגש לפני זמן קצר (שישי) ברכב חונה בדרך השלום בגבעתיים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב במצב קשה עם חבלת ראש, כשהוא מורדם ומונשם. פאראמדיק מד"א יששכר ויס סיפר: "ראינו אופנוע מעוך על הכביש ובמרחק 10 מטר רכב חונה עם פגיעות פח. …

02:21
תפריט כתבה
MivzakLive

"בוכות" ומצחקקות: האמת מאחורי סרטוני התעמולה של חמאס נחשפת‎

אולי לונדון, אושיית רשת אנגלי פרסם בעמוד ה-X שלו סרטון שבו נראות שלוש נשים פלסטינים בוכות בשעה שהן מצטלמות לסרטון תעמולה של חמאס שטוען כי הן איבדו זה עתה אדם יקר להן בהתקפה אווירית של ישראל ברצועת עזה. הנשים לא יכלו לעצור את החיוכים והצחקוקים שלהן בזמן שהן מנסות לבכות מול המצלמה. צפו. Palestinian women …

01:50
תפריט כתבה
MivzakLive

ארצות הברית הטילה וטו על ההחלטה להכרה במדינה פלסטינית‎

במועצת הביטחון של האו"ם נערכה הלילה (שישי) הצבעה על ההחלטה להכיר במדינה פלסטינית ולקבלה כחברה באו"ם. 12 מדינות הצביעו בעמד מול שתי מדינות שנמנעו אך ארצות הברית הטילה וטו. המדינות שתמכו והצביעו בעד הן: רוסיה, סין, יפן, צרפת, דרום קוריאה, אלג'יריה, סלובניה, סיירה לאון, מלטה, אקוודור, גוויאנה ומוזמביק. שתי המדינות שנמנעו הן: בריטניה ושוויץ.

00:32
תפריט כתבה
MivzakLive

תושבי אשקלון מדווחים על פיצוץ עז וחריג במיוחד שנשמע ברחבי העיר‎

תושבי העיר אשקלון דיווחו הלילה (שישי) כי לפני זמן קצר נשמע פיצוץ עז וחריג בעוצמתו ברחבי העיר. מבדיקה עולה כי מקור הפיצוץ כתוצאה מתקיפות חיל האוויר בצפון רצועת עזה.

00:32
תפריט כתבה
MivzakLive

פיצוץ רכב בטמרה, תושב המקום בן 41 נפצע קשה‎

בעיר טמרה אירע לפני זמן קצר (חמישי) פיצוץ ברכב. הנהג, תושב המקום בן 41 נפצע באורח קשה ופונה להמשך טיפול בבית החולים. עם קבלת הדיווח על המקרה, שוטרים הגיעו למקום האירוע, פתחו בחקירת נסיבות המקרה ולמקום זומן חבלן על מנת לזהות את מקור הפיצוץ. הרקע לאירוע בבדיקה.

23:45
תפריט כתבה
MivzakLive

חולון: בן 18 נפצע בינוני בתאונת דרכים‎

רוכב אופניים חשמליים בן 18 נפגע לפני זמן קצר (חמישי) מרכב ברחוב יהושע טהון בחולון. צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו סיוע רפואי ראשוני בזירה ופינו אותו לבית החולים וולפסון, במצב בינוני עם חבלת ראש בגפיים.

23:35
תפריט כתבה
MivzakLive

בן 20 נפצע קשה באירוע אלימות בכפר ברא‎

גבר בן 20 נפצע לפני זמן קצר (חמישי) באירוע אלימות בכפר ברא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בלינסון במצב קשה עם פציעות חודרות. פארמדיק מד"א עיזאת אל טורי וחובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א סאלח זהראן סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות …

23:19
תפריט כתבה
MivzakLive

שדרות: גבר בן 30 נפצע קשה באירוע אלימות‎

גבר בן 30 נפצע לפני זמן קצר (חמישי) באירוע אלימות ברחוב רומא בשדרות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ברזילי, במצב קשה עם חבלות.

23:05
תפריט כתבה
MivzakLive

דיווח בהוליווד: טרנטינו גונז את הפרויקט הנוכחי שלו‎

הבמאי קוונטין טרנטינו המוערך זוכה האוסקר החליט לגנוז את סרטו העשירי והאחרון – "The Movie Critic" משום שלא היה מרוצה מהתסריט. הפקתו של הסרט הייתה אמורה להתחיל באוגוסט והייתה אמורה להיות הפרוקיט האחרון שלו. על פי הדיווחים טרנטינו יחפש פרויקט אחר שיהווה את סרטו האחרון.

23:05
תפריט כתבה
MivzakLive

בת ים: רימון הלם הושלך לעבר עסק, נפגעת חרדה במקום‎

רימון הלם הושלך לפני זמן קצר (חמישי) לעבר עסק בבת ים. גורמי רפואה מטפלים בנפגעת חרדה במקום. כוחות משטרה הגיעו למקום ואוספים ממצאים וראיות. הרקע פלילי ונפתחה חקירה.

22:44
תפריט כתבה
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור