משרד הבריאות: תוצאות שליליות לאבולה לשני חשודים שנבדקו בישראל
<p>משרד הבריאות עדכן כי תוצאות הבדיקות שבוצעו לשני אנשים שעלו לגביהם חשדות להידבקות באבולה לאחר ששבו מהרפובליקה הדמוקרטית של קונגו - יצאו שליליות.</p><p>במשרד הדגישו כי נכון לעכשיו לא אובחן בישראל מקרה מאומת של אבולה. עוד נמסר כי השניים ממשיכים לקבל טיפול רפואי בהתאם למצבם, וכי משרד הבריאות ממשיך לעקוב אחר ההתפרצות בקונגו ובאוגנדה ולקיים היערכות מערכתית לכל תרחיש.</p>