ניווט נגישות
כתבות אחרונות מאתר 'סרוגים'
סרוגים

הקרב הבא: כך נערך חמאס לכניסה הצבאית לרפיח‎

בימים האחרונים מצטיידים גדודי חמאס ברפיח באמצעי לחימה, טומנים מטעני חבלה נגד כוחות צה"ל הצפויים להיכנס לעיר ומגבירים את האבטחה על החטופים הפזורים בעיר The post הקרב הבא: כך נערך חמאס לכניסה הצבאית לרפיח appeared first on סרוגים.

21:55
תפריט כתבה
סרוגים

חשש במל"ל: צווי מעצר נגד נתניהו, גלנט והרמטכ"ל‎

החשש שעלה בדיון חשאי שנערך במל"ל מפני מהלך של בית הדין הבינלאומי בהאג, הצפוי להוציא כבר בימים הקרובים צווי מעצר נגד ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל. בישראל נערכים במספר צעדים The post חשש במל"ל: צווי מעצר נגד נתניהו, גלנט והרמטכ"ל appeared first on סרוגים.

21:00
תפריט כתבה
סרוגים

הוריו של הירש על הסרטון: הוקל לנו לראות אותו בחיים‎

רייצ'ל וג'ון גולדברג-פולין, הוריו של החטוף הירש גולדברג פולין, הגיבו הערב (רביעי) לפרסום הסרטון של בנם החטוף שפורסם על ידי חמאס. בדבריהם שמחו על כך שראו אותו בחיים, אך במקביל קראו לממשלה לפעול לשחרורו בהקדם. "לראות את הסרטון של הירש היום זה מדהים. הוקל לנו לראות אותו בחיים, אך אנו מודאגים גם ממצו הבריאותי ורווחתו, […] The post הוריו של הירש על הסרטון: הוקל לנו לראות אותו בחיים appeared first on סרוגים.

21:00
תפריט כתבה
סרוגים

תדהמה בצה"ל: מפקד היחידה הודיע על פרישה מיידית‎

מפקד היחידה הרב-ממדית, היחידה המובחרת היחידה שפועלת בימים אלו ברצועה, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו באופן מיידי. את מקומו ימלא סגנו עד כניסת המפקד החדש של היחידה The post תדהמה בצה"ל: מפקד היחידה הודיע על פרישה מיידית appeared first on סרוגים.

20:47
תפריט כתבה
סרוגים

2 עצורים במחאה סמוך לבית רה"מ בירושלים‎

לאחר פרסום הסרטון שבו מופיע החטוף הירש גולדברג פולין - מחאה פרצה סמוך למעון רה"מ בירושלים. המשטרה עצרה שני חשודים בחשד להפרת הסדר הציבורי The post 2 עצורים במחאה סמוך לבית רה"מ בירושלים appeared first on סרוגים.

20:26
תפריט כתבה
סרוגים

המזכיר הצבאי הנכנס: "בעד שליטה ישראלית בעזה"‎

תא"ל רומן גופמן שמונה לאחרונה לתפקיד המזכיר הצבאי הנכנס המליץ במכתב פנימי על שליטה ישראלית על הרצועה והאוכלוסייה הפלשתינית אחרי המלחמה The post המזכיר הצבאי הנכנס: "בעד שליטה ישראלית בעזה" appeared first on סרוגים.

20:16
תפריט כתבה
סרוגים

משרד החוץ נגד גרמניה: "החלטה מצערת ומאכזבת"‎

אחרי שגרמניה הודיעה על חידוש שיתוף הפעולה עם אונר"א, במשרד החוץ גינו את ההחלטה: "אונר״א היא חלק מהבעיה ולא חלק מהפתרון. העברת כספים לאונר"א לא תתרום לקידום ביטחון ורווחת התושבים באזור" The post משרד החוץ נגד גרמניה: "החלטה מצערת ומאכזבת" appeared first on סרוגים.

20:07
תפריט כתבה
סרוגים

"מזכיר את גרמניה": נתניהו מגיב לאנטישמיות בארה"ב‎

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (רביעי) לגל האירועים האנטישמיים בקמפוסים בארה"ב, כשטען כי התופעה "המזכירה את האוניברסיטאות בגרמניה של שנות ה-30". עוד הזכיר את מחויבות העולם שלא לעמוד מהצד מול תופעה זו. "מה שקורה כעת בקמפוסים של ארה"ב הוא דבר מזעזע. המוני אנטישמים השתלטו על אוניברסיטאות מובילות, כשהם קוראים להשמדת ישראל, ותוקפים סטונדטים ואנשי […] The post "מזכיר את גרמניה": נתניהו מגיב לאנטישמיות בארה"ב appeared first on סרוגים.

19:53
תפריט כתבה
סרוגים

נתניה: תשעה פצועים, בהם תינוק בן שנה בתאונה‎

תשעה פצועים, ביניהם פעוט בן שנה, פונו לבית החולים לניאדו בנתניה לאחר שהיו מעורבים בתאונת דרכים בין שני רכבים ואוטובוס בעיר The post נתניה: תשעה פצועים, בהם תינוק בן שנה בתאונה appeared first on סרוגים.

19:43
תפריט כתבה
סרוגים

צפו בתיעוד: עשרות מטרות הותקפו תוך דקות בלבנון‎

בתגובה לשיגורים הרבים אל עבר אזור הצפון, כוחות צה"ל תקפו מוקדם יותר היום עשרות תשתיות טרור בתוך דקות של ארגון חיזבאללה במרחב עייתא א-שעב The post צפו בתיעוד: עשרות מטרות הותקפו תוך דקות בלבנון appeared first on סרוגים.

19:43
תפריט כתבה
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור