ניווט נגישות
כתבות אחרונות מאתר 'וואלה!'
וואלה!

הנבואה של אדוארדס התגשמה, סיאקם בלתי עציר: סיכום הלילה‎

לפני פתיחת הסדרה מול הסאנס טען כוכב מינסוטה כי "להם יש את דוראנט, לנו את מקדניאלס". שחקן ההגנה הנפלא שוב הצטיין וקבע 0:2, מילווקי שוב נותרה חסרת תשובות מול הפורוורד ששחזר הישג של ווילט והפך גם למנהיג: "שום דבר לא מטריד אותו"

08:47
תפריט כתבה
וואלה!

ויטור, גורדנה ושושנאצ'ב כשירים, אבל יערכו מבחן בחימום‎

חצי גמר הגביע הערב (20:30): ברדה עדיין מודאג בנוגע לשלושה. במועדון אמרו: "12 אלף אוהדים אמורים לתת לנו להרגיש טוב"

08:47
תפריט כתבה
וואלה!

"כמובן שנדאל יכול לזכות ברולאן גארוס" - אך יש שלל נורות אזהרה‎

בן דודו ומאמנו לשעבר של השור ממאיורקה, טוני נדאל, סיפר: "הכל אפשרי. אם היה מגיע לגרנד סלאמים כדי להפסיד בסיבוב הראשון, זה היה מכתים את המורשת שלו. הוא צריך לשחק לפני פריז, אחרת זה יהיה בעייתי"

08:21
תפריט כתבה
וואלה!

ארטטה: "היה תענוג לראות את השחקנים". פוצ'טינו עם הודאה כואבת‎

מנג'ר ארסנל חגג את ה-0:5 על צ'לסי: "אודגור מדהים, מתים עליו". המאמן היריב: "כשאנחנו טובים אנחנו מסוגלים להכל. בימים רעים אנחנו גרועים"

07:29
תפריט כתבה
וואלה!

החששות של פנאתינייקוס לקראת המשך הסדרה: "מכבי ת"א מוכשרת מאוד"‎

קלאיציס התרשם מהצהובים ("כולם קיבלו החלטות נכונות"), גריגוניס: "יתרון הביתיות לא ינצח לבד, האולם הריק בבלגרד לא טוב לנו"

07:28
תפריט כתבה
וואלה!

דאלאס ואינדיאנה השוו ל-1:1, מינסוטה כבר ב-0:2 על פיניקס‎

לאונרד חזר, אך דונצ'יץ' (32) דאג ל-93:96. גם סיאקם (37 נק') וחבריו גנבו את היתיות עם 108:125. הוולבס חגגו 93:105, מקדניאלס בלט

07:06
תפריט כתבה
וואלה!

גם עשרות שנים של צפייה בכדורסל לא הכינו אותי למהלך כזה‎

אחת הבעיות הכי גדולות באירועים גדולים באתונה זאת האנדרלמוסיה - מאיפה לבוא, מאיפה לצאת, כמה זמן לפני צריך להגיע לאירוע כדי להתמקם בזמן. בהקשר הזה ההיכל האולימפי באתונה הוא דווקא מקום נוח, עקב העובדה שמסע דרך מספר תחנות רכבת מכיכר אומוניה מגיע מספיק קרוב ומספיק מהר לאצטדיון. אם החלטתם לעשות את הטעות של להגיע עם רכב, בואו נאמר שהחוויה זהה לעמידה בפקקים של נתיבי איילון בשעות העומס של אחרי העבודה. אחרי מסע, די הרואי יש לומר, מכבי תל אביב הצליחה לשרוד עונה מבולגנת והגיעה לסיבוב רבע הגמר עם מומנטום מטורף. עודד קטש חזר לאולם שהוא מכיר טוב כל כך וכהרגלו בקודש הוא נראה נינוח, על גבול האדישות. זו תכונת אופי שתמיד הערצתי גם בקטש השחקן: היכולת שלו להיות קול תחת כל כך הרבה מצבים של לחץ.

07:01
תפריט כתבה
וואלה!

מכבי ת"א מודאגת: "פציעת בולדווין מכרעת על איך נוכל להתקדם בסדרה"‎

הצהובים גנבו את יתרון הביתיות מפנאתינייקוס באתונה, אבל עודד קטש יודע: "הפציעה קריטית עבורנו". ההחלטה לגבי שיתוף הכוכב בחמישי תיפול בסמוך למשחק. במועדון פרגנו לקולסון שהתעלה, זוכרים כי ניצחו כבר ללא בולדווין ומספרים על הלקחים ממונאקו

07:01
תפריט כתבה
וואלה!

גם המצביעים התרשמו: העונה של דני אבדיה הסתיימה עם הישג יפה‎

הישראלי סיים שישי במירוץ לתואר השחקן המשתפר של העונה, לאחר שאחד העיתונאים הציב אותו ראשון. טייריס מקסי זכה, קובי ווייט שני

06:43
תפריט כתבה
וואלה!

הטילים מאיראן הכניסו אתכם לחרדה? הדרך הקלה לצאת מזה תוך דקות‎

בסרטון: טכניקות הנשימה שירגיעו אתכם בכל סיטואציה לחוצה

06:33
תפריט כתבה
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור