תפריט כתבה
יגיעו למחנה? שאלת קאנגווה ו-ונטורה מרחפת מעל הפועל ב"ש
12 ימים מאז שהפועל באר שבע החלה באימוניה לקראת העונה הקרובה וקינגס קאנגווה ולוקאס ונטורה טרם הצטרפו לקבוצה. גם ג'יבריל דיופ עדיין לא הגיע, אבל לגביו נאמר מראש על ידי גורמים במועדון שהוא קיבל היתר לנחות רק השבוע וקרוב לוודאי שיצטרף לקבוצה במחנה האימונים בפולין, אליו היא ממריאה מחר. זה לא סוד הוא שקאנגווה ו-ונטורה סיימו את העונה האחרונה בתחושה שמגיע להם יותר כסף בחוזה ושאם הפועל באר שבע לא רוצה לפתוח להם את ההסכם, הם מבקשים שתעמוד לזכותם האופציה להשתחרר לקבוצה אחרת בסכומים ריאליים. בהפועל באר שבע טענו לאורך החודש האחרון כי לא התקבלה הצעה מעשית לרכוש מישהו מהם ושכל הגישושים, היו על סכומים מגוחכים של דמי העברה. על פי גורמים בהפועל באר שבע שני הקשרים אכן קיבלו היתר להגיע לארץ בשבוע שעבר באיחור מיתר השחקנים, למעט כאמור דיופ, שזכה מסיבות אישיות לאקסטרה של זמן. איגור זלאטנוביץ' וג'בון איסט למשל החלו להתאמן בקבוצה כבר לפני שבוע וכך גם השחקנים הישראלים שהיו חלק מהמסע של נבחרת ישראל בתחילת החודש לאלבניה. יתר השחקנים כאמור החלו להתאמן כבר לפני 12 ימים וכעת נשאלת השאלה הגדולה האם קאנגווה וונטורה יחברו לקבוצה במחנה בפולין ואם אכן יגיעו האם זה יהיה בלב שלם כשהם יודעים שהם נשארים בקבוצה.