תפריט כתבה
פועל כבן 50 נהרג בתאונת עבודה במפעל במועצה האזורית תמר
ערוץ 7
11:45
<p>פועל כבן 50 נפצע במהלך עבודתו במפעל במועצה אזורית תמר. לאחר פעולות החייאה, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו.</p>
תפריט כתבה
<p>פועל כבן 50 נפצע במהלך עבודתו במפעל במועצה אזורית תמר. לאחר פעולות החייאה, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו.</p>