ניווט נגישות
ynet תפריט כתבה

רוצה להיות שרת החינוך: עליזה בלוך הודיעה על כוונתה להתמודד לכנסת‎

ynet
11:01

"החזית הרביעית הוזנחה": אשת החינוך שכיהנה כראש העיר בית שמש התראיינה לאולפן ynet והודיעה כי תנסה להיכנס לפוליטיקה הארצית - אך בשלב לא ברור באיזו מפלגה היא תשתלב. "מערכת החינוך נשחקה, הדור הבא שילם את המחיר"

כתבה אחת דומה
ישראל היום

"מכוונת להיות שרת החינוך": עליזה בלוך מצטרפת לפוליטיקה הארצית‎

ראש עיריית בית שמש לשעבר הודיעה הבוקר רשמית על כניסתה למערכת הפוליטית הארצית • היא שיתפה כי היא מקיימת מגעים עם מספר מפלגות לקראת הבחירות הבאות ועוד לא הצטרפה לאף מפלגה • לפני כחצי שנה דיווחנו ב"היום" כי בלוך קיבלה הצעות ממספר מפלגות באופוזיציה להצטרף אליהן

ישראל היום
08:53
תפריט כתבה
התפלגות כתבות
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור