ניווט נגישות
ynet תפריט כתבה

גל ניצחה, לרפאלה ולאלירן שרף: ברוך שפטרנו מהעונה הזו של "האח הגדול"‎

ynet
09:21

גל רובין סיימה את העונה כזוכת התוכנית, אבל גם כמי שסביבה התנהל הסיפור המרכזי שלה - כשהוחרמה על ידי חלק מהדיירים. הניצחון שלה, התגובות שאחרי הגמר והליהוק של העונה הזו מעלים בעיקר שאלה אחת: האם "האח הגדול" עדיין מצליחה לייצר מפגש אמיתי בין אנשים שונים, או שהיא הפכה לעוד זירת רשת שבה על האנשים מגיעים מאותו עולם?

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור