תפריט כתבה
עונת "האח הגדול" הייתה איומה בכל פרמטר. הזכייה של גל רובין היא הדובדבן שבג'יפה
וואלה!
10:58
"האח הגדול" ניסה שוב למכור את עצמו כמדורת שבט, אבל הגמר של גל רובין בעיקר הזכיר כמה מעט נשאר מהפורמט: פחות שיחות גדולות, פחות דמויות בלתי נשכחות והרבה יותר יחסי ציבור ריקים. אחרי הקידושים, התפילות והנאומים על אמונה, זה הזמן לבקש מבורא עולם הפוגה מהתוכנית