תפריט כתבה
בעקבות שיגור כטב"ם על מכלית בהורמוז: ארה"ב בגל תקיפות נוסף באיראן
JDN
07:51
פיקוד המרכז האמריקני מסר כי התקיפות בוצעו לאחר שלטענתו איראן הפרה את הפסקת האש ותקפה מכלית נפט באמצעות כטב"ם מתאבד. בין היעדים שהותקפו: מערכי הגנה אווירית, תשתיות מודיעין ומאגרי כטב"מים הפוסט בעקבות שיגור כטב"ם על מכלית בהורמוז: ארה"ב בגל תקיפות נוסף באיראן הופיע לראשונה ב-JDN.