תפריט כתבה
<p>פיקוד חיל הים של משמרות המהפכה באיראן הגיב לתקיפות שביצעו כוחות צבא ארה"ב הלילה, והצהיר כי "הירי העיוור של ארה"ב בסיריק לא יפתור את תעלומת השליטה שלנו במצר הורמוז". בטהרן טענו כי הפגיעה האיראנית בכלי שיט נועדה לאלו "שמפרים את הכללים", כדי להזכיר לכלי שיט אחרים באזור את מה שהגדירו כ"נתיב המעבר הברור".</p><p>בפיקוד האיראני שיגרו איום ישיר לעבר וושינגטון וטענו כי בסיסי ארה"ב המוצבים באזור "יחוו גיהינום בימים אלה".</p>