ניווט נגישות
וואלה! תפריט כתבה

תסתדרו לבד: ההתאחדות האורוגוואית "נקמה" בשחקני הנבחרת‎

וואלה!
02:29, עידכון: 02:43

אחרי ההדחה המבזה מהמונדיאל, בפעם השנייה ברציפות כבר בשלב הבתים, הרוחות באורוגוואי סוערות. בצל העימותים בין מרסלו ביילסה לשחקניו והאכזבה מהיעדר המנהיגות של פדריקו ואלוורדה, ההתאחדות האורוגוואית החליטה להעניש את השחקנים באמצעות ביטול טיסת הצ'ארטר ממקסיקו למונטווידאו. כעת, כל אחד מהשחקנים ייאלץ להזמין בעצמו טיסה ולשלם על החזרה הביתה. נבחרת אורוגוואי הפסידה לפנות בוקר (בין שישי לשבת) 1:0 לספרד במונטריי בעקבות טעות קשה של השוער הוותיק פרננדו מוסלרה, וסיימה את דרכה במונדיאל 2026 ללא ניצחון וכשהיא רק במקום השלישי בבית ח'. היא התחילה את הטורניר עם 1:1 מאכזב נגד ערב הסעודית ולאחר מכן החמיצה רבות גם ב-2:2 מול כף ורדה, שכאמור עלתה על חשבונה. היכנסו למשחק הניחושים, השתתפו בחידון ובכל שבוע תוכלו לזכות בפרסים שווים

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור