תפריט כתבה
לוחם צה"ל תלה דגלי ישראל במסגד בחברון - והושעה
ynet
21:50
גורם בהנהלת הוואקף האסלאמי בחברון טען כי מתנחלים, בליווי כוחות צה"ל, פרצו למסגד א-ראס בדרום העיר, הוציאו את עובד המקום והשמיעו שירים ברמקולים. בצה"ל איתרו עד כה חייל אחד שהיה מעורב והודיעו כי הושעה מלחימה