ניווט נגישות
ynet תפריט כתבה

לוחם צה"ל תלה דגלי ישראל במסגד בחברון - והושעה‎

ynet
21:50

גורם בהנהלת הוואקף האסלאמי בחברון טען כי מתנחלים, בליווי כוחות צה"ל, פרצו למסגד א-ראס בדרום העיר, הוציאו את עובד המקום והשמיעו שירים ברמקולים. בצה"ל איתרו עד כה חייל אחד שהיה מעורב והודיעו כי הושעה מלחימה

כתבה אחת דומה
ynet ynet
20:35
תפריט כתבה
התפלגות כתבות
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור