תפריט כתבה
נתניהו על ההסכם עם לבנון: "מכה גדולה לאיראן ולחיזבאללה" | ישיר
רה"מ עורך מסיבת עיתונאים בעקבות ההסכם שנחתם עם ממשלת לבנון בוושינגטון - ומקשר בין נסיגה מדרום לבנון להסרת האיום מחיזבאללה. מוקדם יותר תקף את ההסכם מזכ"ל ארגון הטרור קאסם: "השפלה, חצייה של קו אדום"