ניווט נגישות
וואלה! תפריט כתבה

הטניסאי היהודי חגג תואר ראשון, מדיסון קיז זכתה באיסטבורן‎

וואלה!
23:05, עידכון: 23:19

מדיסון קיז זכתה היום (שבת) בטורניר איסטבורן בפעם השלישית בקריירה, לאחר שניצחה 5:7, 4:6 בגמר את טטיאנה מריה מגרמניה (112 בעולם). עבור הטניסאית האמריקאית (27) זהו תואר ראשון מאז הזכייה באליפות אוסטרליה 2025 והכנה טובה לקראת ווימבלדון שיתחיל ביום שני. "שכחתי כמה הוא כבד", אמרה קיז המשועשעת לאחר ההנפה". היא ניצחה בשבעת הגמרים האחרונים בהם השתתפה וזה התואר ה-11 בקריירה שלה. נאומי אוסקה (15 בעולם) פרשה בגלל פציעה מגמר טורניר באד הומבורג, כשהייתה בפיגור 6:1, 1:0 מול קרולינה מוחובה הצ'כית (11). למרות הפרישה, אוסקה נראתה מחויכת בסיום וכרגע השתתפותה בווימבלדון לא מוטלת בספק. עבור מוחובה זה תואר שני ב-2026 ושלישי בסך הכול בקריירה. היכנסו למשחק הניחושים, השתתפו בחידון ובכל שבוע תוכלו לזכות בפרסים שווים

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור