ניווט נגישות
ישראל היום תפריט כתבה

"לעזוב את מכבי תל אביב? פספוס וגם ההחלטה הטובה בחיי"‎

ישראל היום
18:58

בלם העבר גל פיבך, שזכה עם הצהובים בשתי אליפויות ושני גביעים בשנות ה-90, בראיון מיוחד לאחר שחגג לאחרונה 50: "אין ספק שאם הייתי נשאר אז הסיכוי להפוך לבורג מרכזי במכבי היה הרבה יותר גדול" • וגם: אברהם גרנט, הפועל ירושלים ומה הוא עושה היום?

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור