ניווט נגישות
וואלה! תפריט כתבה

"נעשה את זה. יש לנו את הגדול אי פעם": שליחנו בילה עם אוהדי נבחרת ארגנטינה‎

וואלה!
19:00, עידכון: 19:19

מהאוהד שמרשה למסי לעשות מה שבא לו, דרך פגוע הפוסט טראומה מהקרב בזיקים ועד המשפחה הישראלית שתצפה במשחק הלילה (בין שבת לראשון, 5:00, ספורט1) - שליח וואלה למונדיאל התרגש ב"בנדראסו", וחזה מקרוב בתופעה שהיא אוהדי נבחרת ארגנטינה

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור