תפריט כתבה
"נעשה את זה. יש לנו את הגדול אי פעם": שליחנו בילה עם אוהדי נבחרת ארגנטינה
וואלה!
19:00, עידכון: 19:19
מהאוהד שמרשה למסי לעשות מה שבא לו, דרך פגוע הפוסט טראומה מהקרב בזיקים ועד המשפחה הישראלית שתצפה במשחק הלילה (בין שבת לראשון, 5:00, ספורט1) - שליח וואלה למונדיאל התרגש ב"בנדראסו", וחזה מקרוב בתופעה שהיא אוהדי נבחרת ארגנטינה