ניווט נגישות
mako תפריט כתבה

אקס ליברפול: "גורדון לברצלונה? רכש רע"‎

mako
14:14, עידכון: 15:12

שחקן ומאמן ליברפול לשעבר תקף: "חלש מאוד בנבחרת אנגליה, פשוט לא ברמה"

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור