ניווט נגישות
ישראל היום תפריט כתבה

אחרי ששניים עזבו: השחקן שימשיך באוקלהומה סיטי ת'אנדר‎

ישראל היום
11:29

האלופה מ-2025 החתימה מחדש את איזאיה הרטנשטיין, שירוויח 75 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות • קדמו לו העזיבות של אייזיאה ג'ו וארון וויגינס, שנשלחו בטריידים לדטרויט ואטלנטה בהתאמה

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור