תפריט כתבה
אחרי ששניים עזבו: השחקן שימשיך באוקלהומה סיטי ת'אנדר
ישראל היום
11:29
האלופה מ-2025 החתימה מחדש את איזאיה הרטנשטיין, שירוויח 75 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות • קדמו לו העזיבות של אייזיאה ג'ו וארון וויגינס, שנשלחו בטריידים לדטרויט ואטלנטה בהתאמה