תפריט כתבה
שבוע אחרי הנפקת הענק: הפסדים של יותר מ-300 מיליון דולר למשקיעים באג"ח של ספייס X
ישראל היום
11:07
פחות משבוע אחרי הנפקת האג"ח הגדולה של ספייס X והמשקיעים רכשו בהנפקה כבר בהפסדים • הניסיון לשחזר את רווחי הענק אחרי הנפקת המניות הגדולה של החברה לא הצליח וה"סיבוב" שרצו לעשות המשקיעים נכשל - לפחות כרגע