תפריט כתבה
המניה שרשמה את השבוע הגרוע מזה 25 שנה ועדיין נהנית מתמיכת האנליסטים
גלובס
05:56
אורקל איבדה 19% בשבוע אחד, הנתון החמור ביותר מאז בועת הדוט.קום • אז איך האנליסטים בכל זאת אופטימיים, ומה קרה להונו של המייסד לארי אליסון