ניווט נגישות
גלובס תפריט כתבה

המניה שרשמה את השבוע הגרוע מזה 25 שנה ועדיין נהנית מתמיכת האנליסטים‎

גלובס
05:56

אורקל איבדה 19% בשבוע אחד, הנתון החמור ביותר מאז בועת הדוט.קום • אז איך האנליסטים בכל זאת אופטימיים, ומה קרה להונו של המייסד לארי אליסון

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור