תפריט כתבה
מיציץ' מסכם "עונה מאתגרת", עם התייחסות להפסד בגמר
וואלה!
20:28, עידכון: 20:39
גארד האדומים פרסם פוסט ראשון מאז ההפסד בסדרה למכבי ת"א: "לא הגענו לתוצאה שרצינו, אבל אני גאה בקבוצה. שמח לחזור ליורוליג ולשחק"