ניווט נגישות
וואלה! תפריט כתבה

מיציץ' מסכם "עונה מאתגרת", עם התייחסות להפסד בגמר‎

וואלה!
20:28, עידכון: 20:39

גארד האדומים פרסם פוסט ראשון מאז ההפסד בסדרה למכבי ת"א: "לא הגענו לתוצאה שרצינו, אבל אני גאה בקבוצה. שמח לחזור ליורוליג ולשחק"

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור