תפריט כתבה
נווה אילן: אירוע חומרים מסוכנים בבריכה בעקבות ערבוב כלור וחומצה
<p>לוחמי כבאות והצלה פעלו באירוע חומרים מסוכנים בקאנטרי בנווה אילן, לאחר שהתקבלו דיווחים על צריבות בעיניים בקרב מתרחצים.</p><p>מבדיקת הכוחות עלה כי מדובר בריאקציה שנוצרה כתוצאה מערבוב של כלור וחומצה בבריכה. שישה צוותי כיבוי ויחידת החומרים המסוכנים המחוזית ביצעו פעולות דילול וניטור, ומנעו את התפשטות האדים לאורחי המקום.</p>