תפריט כתבה
בעקבות איום הטילים והכטב"מים האיראניים: ארצות הברית שוקלת לצמצם את נוכחותה בכווית ובסעודיה, ולשנות ולשפר את בסיס התמיכה הימית בבחריין - בגלל ה"נזקים בעלות מיליארדים" לשיקום הבסיסים האמריקניים שנפגעו במלחמה עם איראן. לפי דיווח היום (שישי) של 'הוול סטריט ז'ורנל', שצוטט ב'כאן חדשות', ייתכן שלא יבנו מחדש אתרים שנגרם להם נזק, ואתרי פיקוד ושליטה יעברו […] The post 'בגלל נזק במיליארדים' • וול סטריט ז'ורנל: ארה"ב בוחנת הרחקת בסיסיה מאיראן appeared first on חרדים10.