ניווט נגישות
וואלה! תפריט כתבה

עונת הבכורה הסתיימה: שלדג אלופת ליגת המילואימניקים‎

וואלה!
14:42, עידכון: 15:11

אירוע הסיום של ליגת המילואימניקים נערך בבית הנבחרות בשפיים והוקדש לרס"ל במיל' איתי שוורצשטיין ז"ל. כ-100 משרתי ומשרתות מילואים השתתפו, ובסיום הוכתרה שלדג לאלופה לאחר עונה שלמה ללא הפסד

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור