ניווט נגישות
ישראל היום תפריט כתבה

דווקא אחרי אליפות ה-NBA: ניו יורק ניקס תאבד שחקן משמעותי‎

ישראל היום
09:47

לאחר שהחזיר את התואר לעיר בתום 53 שנים קשות, הבעלים ג'יימס דולן קיבל החלטה משמעותית - שהאוהדים לא ישמחו לשמוע • הוא קבע כי הקבוצה לא תיכנס למדרגת השכר השנייה, ובשל כך מספר שחקנים ייאלצו לעזוב • לפי שאמס צ'ראניה, הראשון הוא הסנטר מיטשל רובינסון

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור