ניווט נגישות
וואלה! תפריט כתבה

הנשיקה המסתורית של מאמן אקוודור: "רציתי להודות לה מול כל העולם"‎

וואלה!
04:43

"אם אני לא מנצח, אני הולך הביתה", כך הבטיח סבסטיאן בקאצ'סה ערב המשחק של אקוודור מול גרמניה במחזור הנעילה של בית ה' במונדיאל. מעטים נתנו למאמן הארגנטינאי סיכוי אחרי שני משחקים ללא שער ועם נקודה אחת בלבד, כשהקהל האקוודורי אף הגיב בבוז עם הקראת שמו באצטדיון בניו ג'רזי, אבל בסופו של דבר שחקניו הפתיעו עם 1:2 על המדורגת ראשונה בבית והבטיחו עלייה לשלב 32 האחרונות מהמקום השלישי. בקאצ'סה חגג בטירוף בסיום, רץ באקסטזה וקינח עם נשיקה לאישה מסתורית. לאחר מכן הסביר: "אנשים ראו אותי רץ ליציע ומנשק את אותה אישה, ורבים תהו מי זו. אז זו אשתי. היא הייתה לצדי בכל רגע, בטוב וברע, לאורך כל הקריירה שלי. היא הקריבה כל כך הרבה למעני ולמען המשפחה שלנו, ולכן באותו רגע מרגש היא הייתה האדם הראשון שרציתי לחגוג איתו. הרגשות השתלטו עליי. לא תכננתי את החגיגה הזאת, פשוט הלכתי אחרי הלב שלי. היא תמיד אמרה לי להמשיך להאמין, גם כשאנשים הטילו בנו ספק. הערב רציתי להודות לה מול העולם כולו".

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור