תפריט כתבה
אגדת הטניס עדכנה: "לא אגיע לווימבלדון, הסרטן שלי חזר"
"אני מאמינה שתמיד הייתי כנה ושקופה בכל הנוגע לדיון בבעיות הבריאות שלי. בשבוע שעבר, לאחר שעברתי סדרת בדיקות, גיליתי שסרטן השחלות שלי חזר". כך הודיעה כריס אוורט הערב (חמישי) ברשתות החברתיות. המדורגת ראשונה בעולם לשעבר, שזכתה ב-21 תארי גרנד סלאם - 18 מהם ביחידות - פרסמה כי תחל טיפולי כימותרפיה בשבועות הקרובים. האלופה האמריקאית מנהלת בשנים האחרונות מאבק ממושך במחלה. אוורט בת ה-71 גילתה לראשונה את הגידול ב-2022 לאחר שעברה כריתת רחם מניעתית. שנתיים לאחר מכן איבדה את אחותה ג'ין, שגם הייתה טניסאית, בעקבות גידול באותו אזור. כריס עברה ניתוח, ובהמשך התמודדה עם הישנות של המחלה בדצמבר 2023, מה שחייב ניתוח נוסף וכימותרפיה. כעת היא צפויה לעבור שוב טיפולים דומים. "כצעד ראשון בטיפול עברתי ניתוח, ובשבועות הקרובים תתחיל הכימותרפיה. מסיבה זו לא אוכל להשתתף בווימבלדון השנה", הסבירה.