ניווט נגישות
ישראל היום תפריט כתבה

"מתחרט שעזבתי את הממשלה": הקרב מול איזנקוט, האיחוד שבדרך - והמסר לנתניהו‎

ישראל היום
20:03

יו"ר כחול לבן חוזר למפת המנדטים, מודה לראשונה כי הטעות הגדולה שלו הייתה נטישת קבינט המלחמה ומתחייב להתייצב בפני ועדת חקירה ממלכתית • הוא חושף את הפרטים מאחורי "גוש עם ישראל" שנרקם עם יועז הנדל ודדי שמחי ומצהיר כי "אנחנו מרחק ימים בודדים מאיחודים" • גנץ פותח חזית מול שותפו לשעבר גדי איזנקוט ומאשים כי הוא מוכן להישען על המפלגות הערביות רק כדי להעיף את ראש הממשלה • ובינתיים, הוא מגבה את המהלכים המדיניים מול וושינגטון, אך עומד על דעתו: "נתניהו אחראי לשבעה באוקטובר, הוא חייב לסיים את תפקידו"

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור