תפריט כתבה
האזהרות התממשו: אפל מעלה מחירים במאות דולרים למחשבים ולאייפדים
טים קוק הזהיר אותנו, והנה אפל מיישמת כבר. ענקית הטק מעלה מחירים למחשבים ולאייפדים שלה במאות דולרים. הסיבה להתייקרות היא עלייה במחירי שבבי הזיכרון בעקבות בועת ה-AI. האייפון עדיין לא התייקר, אבל זה עוד עלול לקרות לקראת ספטמבר. עדיין לא ידוע כיצד עליית המחירים תשפיע על ישראל