תפריט כתבה
אבו פרחי על דור פרץ: "אם היה לי כסף - אני הייתי משלם לו"
אחרי השקת החולצה החדשה של מכבי תל אביב סייד אבו פרחי נשאל האם איתה הוא יבקיע העונה 20 שערים. "אני מקווה מאוד", אמר בחיוך, "באמת כיף גדול להיות פה, בתור שחקן שבאמת אוהב את המועדון, להיות בהשקה של החולצה החדשה, זה כיף גדול. ואני מקווה שעם החולצה החדשה אנחנו נצא לדרך באמת טובה ויפה, ואני מקווה שבסוף עונה אנחנו נחגוג עם החולצה הזאת". על המינוי של קני מילר: "אני חושב שבאמת כל השחקנים שמחים על זה, כי באמת קני הביא לנו שינוי, ובאמת הוא מאמן וגם בן אדם שמלא אנרגיה, תמיד דוחף, תמיד רוצה עוד. אני שמח שהוא איתנו, ואני מקווה שנצליח ביחד". על דור פרץ וסאגת החוזה החדש שלו: "אם אתה שואל אותי, אז אם זה היה תלוי בי, כבר היום הייתי מחתים אותו. אם היה לי כסף - אני הייתי משלם לו (צוחק). אבל כן, דור זה סמל במועדון, כולם יודעים כמה הוא חשוב, גם לחדר הלבשה, גם לאוהדים, גם לשחקנים. אני מקווה שזה יסתיים כמה שיותר מהר, ונראה אותו איתנו".