ניווט נגישות
ישראל היום תפריט כתבה

"זיהו הזדמנות": בחמאס שואפים לנצל את המו"מ בין איראן לארה"ב‎

ישראל היום
10:26

בסעודיה מדווחים כי ארגון הטרור מנסה להכניס את סוגיית עזה לשיחות • מקור בחמאס אמר כי הארגון "מצפה לתפקיד איראני משמעותי במשא ומתן" • לפי הדיווח המשוואה שנוצרה בין לבנון לישראל ואיראן גרמה לחמאס לנסות לנצל את ההזדמנות

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור