תפריט כתבה
"זיהו הזדמנות": בחמאס שואפים לנצל את המו"מ בין איראן לארה"ב
ישראל היום
10:26
בסעודיה מדווחים כי ארגון הטרור מנסה להכניס את סוגיית עזה לשיחות • מקור בחמאס אמר כי הארגון "מצפה לתפקיד איראני משמעותי במשא ומתן" • לפי הדיווח המשוואה שנוצרה בין לבנון לישראל ואיראן גרמה לחמאס לנסות לנצל את ההזדמנות