תפריט כתבה
"המלחמה נמשכת": המחאה של בכירי הטניס העולמי לפני ווימבלדון
הטניסאים הבכירים בעולם החליטו להגביל את מסיבות העיתונאים שלהם במהלך השבוע הראשון של ווימבלדון ל-15 דקות בלבד, במחאה על מה שהם מגדירים כחלוקה לא שוויונית של ההכנסות. המהלך ממשיך ומרחיב יוזמה שהחלה ברולאן גארוס. בהודעה שפורסמה לתקשורת ביום רביעי הסבירו נציגי השחקנים כי 15 הדקות משקפות את חלקם הנוכחי בהכנסות - מעט פחות מ-15 אחוזים. ברולאן גארוס הוגבלה המעורבות שלהם למסיבות העיתונאים שלפני הטורניר במסגרת "ימי התקשורת". השחקנים הבהירו כי לאחר התייעצויות נרחבות עם טניסאים מסבבי ה-ATP וה-WTA, נציגיהם פנו להנהלת ווימבלדון והודיעו על הצעד המתוכנן, תוך שהם מברכים על העלייה של 20 אחוזים בסך הפרסים לעומת המהדורה הקודמת של הטורניר. בווימבלדון 2026, שייפתח ב-29 ביוני, סך הפרסים יעמוד על שיא של 64.2 מיליון ליש"ט, שהם כ-74.4 מיליון יורו, לעומת 53.5 מיליון ליש"ט בשנה שעברה. לטענת המארגנים, מדובר ב"עלייה השנתית הגדולה ביותר בתולדות הטורניר". היכנסו למשחק הניחושים, השתתפו בחידון ובכל שבוע תוכלו לזכות בפרסים שווים