ניווט נגישות
גלובס תפריט כתבה

למעלה תוספים, למטה מאפים: המרוויחות והמפסידות של גל ההנפקות בת"א עד כה‎

גלובס
03:00

אחרי חודש שיא בשוק ההנפקות, הניבה מניית גלעם של קרן פימי, כמו גם חברות הנדל"ן בסט ועלמדב, תשואות דו ספרתיות למשקיעים • המאכזבות: "הנפקת השנה" תדהר, שבה איבדו המשקיעים עד כה כ-10%, ורוסטיק בייקרי שצנחה בלא פחות מ-23% מאז החלה להיסחר בת"א

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור