תפריט כתבה
<p>חמש ספינות מסחר הפועלות מטעם דרום קוריאה יצאו בבטחה ממצר הורמוז, כך מעדכן משרד האוקיינוסים והדיג בסיאול. על פי נתוני המשרד הרשמיים, באזור המצר נותרו בשלב זה עוד 13 ספינות דרום-קוריאניות נוספות, ועליהן 87 אנשי צוות.</p><p>בסיאול הבהירו כי הממשלה מנהלת מגעים דיפלומטיים קדחתניים ותיאומים מול המדינות הרלוונטיות באזור, במטרה לסייע ליתר כלי השיט ואנשי הצוות שנותרו במצר "לצאת בבטחה מהאזור" בהקדם האפשרי.</p>