ניווט נגישות
ynet תפריט כתבה
כתבה אחת דומה
ערוץ 7

חמש ספינות דרום-קוריאניות יצאו ממצר הורמוז‎

<p>חמש ספינות מסחר הפועלות מטעם דרום קוריאה יצאו בבטחה ממצר הורמוז, כך מעדכן משרד האוקיינוסים והדיג בסיאול. על פי נתוני המשרד הרשמיים, באזור המצר נותרו בשלב זה עוד 13 ספינות דרום-קוריאניות נוספות, ועליהן 87 אנשי צוות.</p><p>בסיאול הבהירו כי הממשלה מנהלת מגעים דיפלומטיים קדחתניים ותיאומים מול המדינות הרלוונטיות באזור, במטרה לסייע ליתר כלי השיט ואנשי הצוות שנותרו במצר "לצאת בבטחה מהאזור" בהקדם האפשרי.</p>

ערוץ 7
06:31
תפריט כתבה
התפלגות כתבות
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור