ניווט נגישות
ynet תפריט כתבה

ביה"ס באיראן הופצץ על ידי ארה"ב? טראמפ: "כנראה שלעולם לא נדע"‎

ynet
02:36

לאחר ש-175 נהרגו בתקיפת בית הספר לבנות במינאב בפתיחת "שאגת הארי", בארה"ב דיווחו כי ככל הנראה מדובר בטיל אמריקני - וכזיהוי שגוי. כעת טוען טראמפ: " לא יודע אם אי-פעם יבינו מי אשם, היו טילים שעפים בכל מקום - אני לא חושב שאלה היינו אנחנו"

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור