ניווט נגישות
גלובס תפריט כתבה

נעילה מעורבת בוול סטריט; מניות השבבים המשיכו לאבד גובה‎

גלובס
20:02, עידכון: 23:23

הנאסד"ק נחלש בכ-0.4%, אחרי שצנח במעל 2% אמש • מיקרון ירדה לקראת הדוחות הכספיים שלה • מניות השבבים המשיכו לספוג לחצים • הדולר התחזק ברחבי העולם • מחירי הנפט ברמתם הנמוכה מאז פרוץ מלחמת איראן; הזהב נסחר מתחת ל-4,000 דולר, לראשונה מאז נובמבר • הביטקוין נפל מתחת לרף ה-60 אלף דולר למטבע

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור