ניווט נגישות
ערוץ 7 תפריט כתבה

משפחות מפורום הגבורה נפגשו עם אוחנה ולוין: להמשיך לפעול לביטחון הצפון‎

ערוץ 7
20:25

בפגישה עם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ושר המשפטים יריב לוין ביקשו בני המשפחות לחזק את הממשלה. איציק פיטוסי: "הגענו לחזק את ממשלת ישראל והעומד בראשה לא להיכנע לשום לחץ".

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור