ניווט נגישות
גלובס תפריט כתבה

שר האוצר יציג תוכנית סיוע לענף ההייטק; בוחן תשלום מסים בדולרים‎

גלובס
14:57

שר האוצר הודיע כי יציג בשבוע הבא תוכנית סיוע לענף ההייטק על רקע התחזקות השקל, והגדיר את סביבת שער החליפין הנוכחית כ"ניו־נורמל" • בנוסף, אמר כי נבחנת האפשרות לאפשר לחברות רב־לאומיות לשלם מסים בדולרים על סוגים מסוימים של הכנסות, אף שלדבריו "אין מדינה בעולם שמאפשרת את זה"

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור