תפריט כתבה
עופר ינאי: "אני בקשר עם סוכנים של שחקני מכבי תל אביב. נביא את מי שנרצה"
אחרי המונולוג שלו בתום ההפסד שעלה להפועל תל אביב באליפות ("אקדיש חלק גדול מהמרץ שלי בקיץ כדי שכל הרקובים, עלובים ומושחתים לא יהיו יותר"), עופר ינאי התראיין הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של 103fm וטען בין היתר: "אני בקשר עם סוכנים של שחקני מכבי תל אביב. נביא את מי שנרצה בעונה הבאה". בנוגע למאמן דימיטריס איטודיס, לגביו הצהיר כי ימשיך בקבוצה בהתאם לחוזהו, אמר ינאי: "עודד קטש יותר טוב מאיטודיס? "איך הגעת למסקנה הזו?". על העימותים עם השופטים במהלך העונה: "לזרוק אדם שהוא איש עסקים מהמגרש? איזו עזות מצח יש להם? יש לי כמה מסקנות על השופטים. רבים משופטי הכדורסל בישראל טובים, אבל יש שכבה שחייבים לנקות אותה. יש לי עדויות מצולמות עליהם. באופן עובדתי יש עוינות מובנית כלפי הפועל תל אביב. הפועל ירושלים לא רצתה לשחק ולמרות זאת אנחנו היינו צריכים לעשות משחק חוזר". עוד הוסיף: "תחשבו למה כל המאמנים שהיו בהפועל תל אביב לא זכו בתואר? אני חושב שהתחרות בישראל לא מתנהלת בתנאים שווים. ההפסד הוא רלוונטי רק כשהתחרות בתנאים שווים. אתם מניחים שאם היינו קולעים את כל כדורי העונשין היינו מנצחים, אני לא בטוח". היכנסו למשחק הניחושים, השתתפו בחידון ובכל שבוע תוכלו לזכות בפרסים שווים